CUSTOMER INSIGHTS FOR DIGITAL TRANSFORMATION
Descripción del Articulo
Many companies today say they are customer-centric and implementing digital transformation. We will address the first topic in this essay, which is thought to be the foundation and most importantly before beginning a process of digital transformation. Professor Peter Fader, from The Wharton...
Autor: | |
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Formato: | artículo |
Fecha de Publicación: | 2020 |
Institución: | Universidad Peruana de Ciencias Aplicadas |
Repositorio: | Revista UPC - Review of Global Management |
Lenguaje: | español |
OAI Identifier: | oai:ojs.revistas.upc.edu.pe:article/1129 |
Enlace del recurso: | https://revistas.upc.edu.pe/index.php/rgm/article/view/1129 |
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CUSTOMER INSIGHTS FOR DIGITAL TRANSFORMATIONEl conocimientos de los clientes para la transformación digitalHoffmann, Alfredo A. KnowledgeCustomersDigital transformationConocimioentosClientesTranformación digitalMany companies today say they are customer-centric and implementing digital transformation. We will address the first topic in this essay, which is thought to be the foundation and most importantly before beginning a process of digital transformation. Professor Peter Fader, from The Wharton School of the University of Pennsylvania, a university of preponderance, defines a customer centric company as one that knows its customers with greater future profitability and that aligns the development of products and the company's operations towards them.Actualmente, muchas empresas dicen estar centradas en el cliente y estar implementando la transformación digital. Nos ocuparemos del primer tema en este ensayo que, se piensa, es la base y lo más importante antes de empezar un proceso de transformación digital. El profesor Peter Fader, de The Wharton School de la University of Pennsylvania, universidad de preponderancia, define una empresa customer centric como aquella que conoce a sus clientes con mayor rentabilidad futura y que alinea el desarrollo de productos y las operaciones de la empresa hacia ellos.Universidad Peruana de Ciencias Aplicadas - UPC2020-02-03info:eu-repo/semantics/articleinfo:eu-repo/semantics/publishedVersionEnsayos cortosapplication/pdfhttps://revistas.upc.edu.pe/index.php/rgm/article/view/112910.19083/rgm.v4i2.1129Review of Global Management; Vol. 4 Núm. 2 (2018); 22-232662-02862517-9314reponame:Revista UPC - Review of Global Managementinstname:Universidad Peruana de Ciencias Aplicadasinstacron:UPCspahttps://revistas.upc.edu.pe/index.php/rgm/article/view/1129/996Derechos de autor 2020 Alfredo A. Hoffmannhttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0info:eu-repo/semantics/openAccess2021-06-02T16:55:30Zmail@mail.com - |
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