Liderazgo docente en la perspectiva de universitarios
Descripción del Articulo
This work has as objective, to exhibit the role professors leaderships’ plays in academic education of future professionals, and to know the different ways professors perform leadership over student community. This investigation was carried out in Universidad Juárez Autónoma de Tabasco's busine...
| Autores: | , |
|---|---|
| Formato: | artículo |
| Fecha de Publicación: | 2020 |
| Institución: | Universidad Nacional del Centro del Perú |
| Repositorio: | Revista UNCP - Horizonte de la Ciencia |
| Lenguaje: | español |
| OAI Identifier: | oai:ojs.revistas.uncp.edu.pe:article/423 |
| Enlace del recurso: | http://revistas.uncp.edu.pe/index.php/horizontedelaciencia/article/view/423 |
| Nivel de acceso: | acceso abierto |
| Sumario: | This work has as objective, to exhibit the role professors leaderships’ plays in academic education of future professionals, and to know the different ways professors perform leadership over student community. This investigation was carried out in Universidad Juárez Autónoma de Tabasco's business division. The implemented survey was empirical and based on a purposeful or convenience sample of 107 students belonging to Marketing and public accounting degree. The results reveal that a democratic leadership prevails. |
|---|
Nota importante:
La información contenida en este registro es de entera responsabilidad de la institución que gestiona el repositorio institucional donde esta contenido este documento o set de datos. El CONCYTEC no se hace responsable por los contenidos (publicaciones y/o datos) accesibles a través del Repositorio Nacional Digital de Ciencia, Tecnología e Innovación de Acceso Abierto (ALICIA).
La información contenida en este registro es de entera responsabilidad de la institución que gestiona el repositorio institucional donde esta contenido este documento o set de datos. El CONCYTEC no se hace responsable por los contenidos (publicaciones y/o datos) accesibles a través del Repositorio Nacional Digital de Ciencia, Tecnología e Innovación de Acceso Abierto (ALICIA).