Specifics of contrastive teaching Russian as a foreign language (based on the example of Swahili)
Descripción del Articulo
        The the article proves the crucial role of principles of comparative/contrastive teaching Russian. The author proves that Russian methodologists understand the need to take into consideration students' mother tongue when teaching Russian as a foreign language. The article contains general chara...
              
            
    
                        | Autores: | , , | 
|---|---|
| Formato: | artículo | 
| Fecha de Publicación: | 2021 | 
| Institución: | Universidad San Ignacio de Loyola | 
| Repositorio: | Revista USIL - Propósitos y Representaciones | 
| Lenguaje: | inglés | 
| OAI Identifier: | oai:ojs.revistas.usil.edu.pe:article/970 | 
| Enlace del recurso: | http://revistas.usil.edu.pe/index.php/pyr/article/view/970 | 
| Nivel de acceso: | acceso abierto | 
| Materia: | contrastive teaching, consideration to the mother tongue, Russian as a foreign language. | 
| Sumario: | The the article proves the crucial role of principles of comparative/contrastive teaching Russian. The author proves that Russian methodologists understand the need to take into consideration students' mother tongue when teaching Russian as a foreign language. The article contains general characteristics of Swahili and comparative analysis of Russian and Swahili lexical and grammatical systems as the basis for the system of teaching Russian as a foreign language. | 
|---|
 Nota importante:
La información contenida en este registro es de entera responsabilidad de la institución que gestiona el repositorio institucional donde esta contenido este documento o set de datos. El CONCYTEC no se hace responsable por los contenidos (publicaciones y/o datos) accesibles a través del Repositorio Nacional Digital de Ciencia, Tecnología e Innovación de Acceso Abierto (ALICIA).
    La información contenida en este registro es de entera responsabilidad de la institución que gestiona el repositorio institucional donde esta contenido este documento o set de datos. El CONCYTEC no se hace responsable por los contenidos (publicaciones y/o datos) accesibles a través del Repositorio Nacional Digital de Ciencia, Tecnología e Innovación de Acceso Abierto (ALICIA).
 
   
   
             
            