Formation of cross-cultural communicative competence among foreign students during pre-university training
Descripción del Articulo
        The stage of pre-university training is the most important stage in the professional development of foreigners studying at the preparatory faculties of Russian universities. During this period, cross-cultural communicative competence is being formed.The article proves that the formation of cross-cul...
              
            
    
                        | Autores: | , , | 
|---|---|
| Formato: | artículo | 
| Fecha de Publicación: | 2021 | 
| Institución: | Universidad San Ignacio de Loyola | 
| Repositorio: | Revista USIL - Propósitos y Representaciones | 
| Lenguaje: | inglés | 
| OAI Identifier: | oai:ojs.revistas.usil.edu.pe:article/1024 | 
| Enlace del recurso: | http://revistas.usil.edu.pe/index.php/pyr/article/view/1024 | 
| Nivel de acceso: | acceso abierto | 
| Materia: | Intercultural communicative competence, pre-university training, foreign students. | 
| Sumario: | The stage of pre-university training is the most important stage in the professional development of foreigners studying at the preparatory faculties of Russian universities. During this period, cross-cultural communicative competence is being formed.The article proves that the formation of cross-cultural communicative competence is a complex process, which can be facilitated by the concept of its component composition. The article describes the pedagogical conditions that are necessary for the formation of intercultural communicative competence. | 
|---|
 Nota importante:
La información contenida en este registro es de entera responsabilidad de la institución que gestiona el repositorio institucional donde esta contenido este documento o set de datos. El CONCYTEC no se hace responsable por los contenidos (publicaciones y/o datos) accesibles a través del Repositorio Nacional Digital de Ciencia, Tecnología e Innovación de Acceso Abierto (ALICIA).
    La información contenida en este registro es de entera responsabilidad de la institución que gestiona el repositorio institucional donde esta contenido este documento o set de datos. El CONCYTEC no se hace responsable por los contenidos (publicaciones y/o datos) accesibles a través del Repositorio Nacional Digital de Ciencia, Tecnología e Innovación de Acceso Abierto (ALICIA).
 
   
   
             
            