Epistemological nature of Pedagogy: a quantitative and qualitative re-signification
Descripción del Articulo
This investigation is focused on the relationship between Philosophy of Science and Pedagogy; this article analyzes current problems in society, this scientific approach is important to focus on major research problems. This investigation also suggests a double approach regarding the qualitative-qua...
Autor: | |
---|---|
Formato: | artículo |
Fecha de Publicación: | 2014 |
Institución: | Universidad Nacional Mayor de San Marcos |
Repositorio: | Revista UNMSM - Investigación Educativa |
Lenguaje: | español |
OAI Identifier: | oai:ojs.csi.unmsm:article/4136 |
Enlace del recurso: | https://revistasinvestigacion.unmsm.edu.pe/index.php/educa/article/view/4136 |
Nivel de acceso: | acceso abierto |
Materia: | epistemology pedagogical metapedagogy qualitative-quantitative metaanalysis epistemología pedagógica metapedagogía metaanálisis cuantitativo-cualitativo |
Sumario: | This investigation is focused on the relationship between Philosophy of Science and Pedagogy; this article analyzes current problems in society, this scientific approach is important to focus on major research problems. This investigation also suggests a double approach regarding the qualitative-quantitative meta-theoretical analysis of the Pedagogy. |
---|
Nota importante:
La información contenida en este registro es de entera responsabilidad de la institución que gestiona el repositorio institucional donde esta contenido este documento o set de datos. El CONCYTEC no se hace responsable por los contenidos (publicaciones y/o datos) accesibles a través del Repositorio Nacional Digital de Ciencia, Tecnología e Innovación de Acceso Abierto (ALICIA).
La información contenida en este registro es de entera responsabilidad de la institución que gestiona el repositorio institucional donde esta contenido este documento o set de datos. El CONCYTEC no se hace responsable por los contenidos (publicaciones y/o datos) accesibles a través del Repositorio Nacional Digital de Ciencia, Tecnología e Innovación de Acceso Abierto (ALICIA).