Logic and Education
Descripción del Articulo
This article has as claim show the relationship between logic and education, for it seeks to link the verification criteria and comparison with regard to the language used both in the construction of knowledge as well as the management of the knowledge that has to be taught. It is therefore, from ou...
Autor: | |
---|---|
Formato: | artículo |
Fecha de Publicación: | 2014 |
Institución: | Universidad Nacional Mayor de San Marcos |
Repositorio: | Revista UNMSM - Investigación Educativa |
Lenguaje: | español |
OAI Identifier: | oai:ojs.csi.unmsm:article/5531 |
Enlace del recurso: | https://revistasinvestigacion.unmsm.edu.pe/index.php/educa/article/view/5531 |
Nivel de acceso: | acceso abierto |
Materia: | Logic language rational reconstruction education Lógica lenguaje reconstrucción racional enseñanza |
Sumario: | This article has as claim show the relationship between logic and education, for it seeks to link the verification criteria and comparison with regard to the language used both in the construction of knowledge as well as the management of the knowledge that has to be taught. It is therefore, from our perspective, needed both the content that has been to teach as the teaching that is done on this. |
---|
Nota importante:
La información contenida en este registro es de entera responsabilidad de la institución que gestiona el repositorio institucional donde esta contenido este documento o set de datos. El CONCYTEC no se hace responsable por los contenidos (publicaciones y/o datos) accesibles a través del Repositorio Nacional Digital de Ciencia, Tecnología e Innovación de Acceso Abierto (ALICIA).
La información contenida en este registro es de entera responsabilidad de la institución que gestiona el repositorio institucional donde esta contenido este documento o set de datos. El CONCYTEC no se hace responsable por los contenidos (publicaciones y/o datos) accesibles a través del Repositorio Nacional Digital de Ciencia, Tecnología e Innovación de Acceso Abierto (ALICIA).