Diagnostic for the execution of research projects and its relation with improvement of learning the subject of Electrical Machines in students of the Faculty of Electrical and Electronic Engineering of the National University of Engineering in the academi
Descripción del Articulo
This research has a main goal to show that the Diagnostic for the execution of research projects is related with improvement of learning the subject of Electrical Machines in students of the Faculty of Electrical and Electronics Engineering of the National University of Engineering in the academic y...
Autores: | , |
---|---|
Formato: | artículo |
Fecha de Publicación: | 2017 |
Institución: | Universidad Nacional de Ingeniería |
Repositorio: | Revista UNI - Tecnia |
Lenguaje: | español |
OAI Identifier: | oai:oai:revistas.uni.edu.pe:article/124 |
Enlace del recurso: | http://www.revistas.uni.edu.pe/index.php/tecnia/article/view/124 |
Nivel de acceso: | acceso abierto |
Materia: | Diagnóstico para la Ejecución de Proyectos de Investigación Mejora del Aprendizaje Proyectos de Investigación Guiada Proyectos de Investigación con Innovación, Proyectos de Investigación con Innovación Patentes Reglamento de Organización y Funciones Formación Profesional, Proceso de Enseñanza ‐ Aprendizaje |
Sumario: | This research has a main goal to show that the Diagnostic for the execution of research projects is related with improvement of learning the subject of Electrical Machines in students of the Faculty of Electrical and Electronics Engineering of the National University of Engineering in the academic year 2016; sustained in note records of the students from the investigators members. Research is important, because applying educational strategies like the execution of guided Investigation, Projects and the execution of innovation Projects that contributes patenting, with participation of students and advisors and its regulation or order, and through the development of a Regulation of Organization and Functions; contributes in the best possible manner at the good professional education of the Faculty of Electrical and Electronic Engineering of the National University of Engineering. This research proves that it is necessary and important to put into practice the educational strategies mentioned above to improve teaching ‐ learning process quality of the subject of Electrical Machines, as well as improve the job training of the mentioned faculty´s students. |
---|
Nota importante:
La información contenida en este registro es de entera responsabilidad de la institución que gestiona el repositorio institucional donde esta contenido este documento o set de datos. El CONCYTEC no se hace responsable por los contenidos (publicaciones y/o datos) accesibles a través del Repositorio Nacional Digital de Ciencia, Tecnología e Innovación de Acceso Abierto (ALICIA).
La información contenida en este registro es de entera responsabilidad de la institución que gestiona el repositorio institucional donde esta contenido este documento o set de datos. El CONCYTEC no se hace responsable por los contenidos (publicaciones y/o datos) accesibles a través del Repositorio Nacional Digital de Ciencia, Tecnología e Innovación de Acceso Abierto (ALICIA).