The field diary in school management

Descripción del Articulo

This article presents a theoretical perspective on the use of field notebook in school management framework that responds to the needs and demands of a pedagogical practice develops. In this sense views on the use of field notebook in the process of educational support will be presented.
Detalles Bibliográficos
Autor: Huamán Delgado, Dulia
Formato: artículo
Fecha de Publicación:2016
Institución:Universidad César Vallejo
Repositorio:Revistas - Universidad César Vallejo
Lenguaje:español
OAI Identifier:oai:oai.revistas.ucv.edu.pe:article/411
Enlace del recurso:http://revistas.ucv.edu.pe/index.php/eduser/article/view/411
Nivel de acceso:acceso abierto
Materia:Cuaderno de campo
Acompañamiento pedagógico
Práctica pedagógica
Gestión escolar
Field notebook
Educational support
Teaching practice
School management
Descripción
Sumario:This article presents a theoretical perspective on the use of field notebook in school management framework that responds to the needs and demands of a pedagogical practice develops. In this sense views on the use of field notebook in the process of educational support will be presented.
Nota importante:
La información contenida en este registro es de entera responsabilidad de la institución que gestiona el repositorio institucional donde esta contenido este documento o set de datos. El CONCYTEC no se hace responsable por los contenidos (publicaciones y/o datos) accesibles a través del Repositorio Nacional Digital de Ciencia, Tecnología e Innovación de Acceso Abierto (ALICIA).