Gestión de Tecnologias de Información - SI710 - 202301

Descripción del Articulo

The course explains the fundamentals of IT Service Management, how IT Service Management influences the achievement of business objectives and, based on the ITIL 4 methodological approach, develops a proposal of the implementation that an IT organization should carry out to maximize the value in the...

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Detalles Bibliográficos
Autores: Mejía Tarazona, Ronald, Quispe Tuesta, Julio Enrique
Formato: informe técnico
Fecha de Publicación:2023
Institución:Universidad Peruana de Ciencias Aplicadas
Repositorio:UPC-Institucional
Lenguaje:español
OAI Identifier:oai:repositorioacademico.upc.edu.pe:10757/682470
Enlace del recurso:http://hdl.handle.net/10757/682470
Nivel de acceso:acceso abierto
Materia:SI710
Descripción
Sumario:The course explains the fundamentals of IT Service Management, how IT Service Management influences the achievement of business objectives and, based on the ITIL 4 methodological approach, develops a proposal of the implementation that an IT organization should carry out to maximize the value in the delivery and support of its technology services.
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