Diseño arquitectónico de la Institución Educativa Inicial Cuna Jardín N.º 462 para la formación integral del alumno en el distrito Coronel Gregorio Albarracín Lanchipa – Tacna

Descripción del Articulo

The present investigation is carried out in the area of Coronel Gregorio Albarracín Lanchipa District and reaches the proposal of an architectural design for the Initial Educational Institution Cuna - Jardín N ° 462 that will contribute to the integral formation of the student. Among the fundamental...

Descripción completa

Detalles Bibliográficos
Autor: Pilares Alejo, Beatriz Milagros
Formato: tesis de grado
Fecha de Publicación:2017
Institución:Universidad Nacional Jorge Basadre Grohmann
Repositorio:UNJBG-Institucional
Lenguaje:español
OAI Identifier:oai:172.16.0.151:UNJBG/3171
Enlace del recurso:http://repositorio.unjbg.edu.pe/handle/UNJBG/3171
Nivel de acceso:acceso abierto
Materia:Centros preescolares
Diseño arquitectónico
Jardín de infancia
Descripción
Sumario:The present investigation is carried out in the area of Coronel Gregorio Albarracín Lanchipa District and reaches the proposal of an architectural design for the Initial Educational Institution Cuna - Jardín N ° 462 that will contribute to the integral formation of the student. Among the fundamental factors that affect the integral education of the student is that the infrastructure of the I.E. it is presented with serious limitations ranging from the lack of indoor and outdoor spaces for pedagogical, complementary, administrative, general service, and educational extension functions, which put educational training at serious risk. The present investigation has like general objective, to design the architectonic project of the Initial Educational Institution Cuna - Jardín N ° 462 for the integral formation of the student.
Nota importante:
La información contenida en este registro es de entera responsabilidad de la institución que gestiona el repositorio institucional donde esta contenido este documento o set de datos. El CONCYTEC no se hace responsable por los contenidos (publicaciones y/o datos) accesibles a través del Repositorio Nacional Digital de Ciencia, Tecnología e Innovación de Acceso Abierto (ALICIA).