Regla de inter�s

Descripción del Articulo

It enables Professional Suficiencia's present Trabajo evidencing Regla's of concern development ithin the everyday learning of mathematics, since the student should manage to solve problems of context applying strategies of calculation and estimate. For it the student should recognize the...

Descripción completa

Detalles Bibliográficos
Autor: Ventura Flores, Katia Milagros
Formato: otro
Fecha de Publicación:2019
Institución:Universidad Nacional de Trujillo
Repositorio:UNITRU-Tesis
Lenguaje:español
OAI Identifier:oai:dspace.unitru.edu.pe:20.500.14414/14942
Enlace del recurso:https://hdl.handle.net/20.500.14414/14942
Nivel de acceso:acceso abierto
Materia:Inter�s
Inter�s simple
Inter�s compuesto
Descripción
Sumario:It enables Professional Suficiencia's present Trabajo evidencing Regla's of concern development ithin the everyday learning of mathematics, since the student should manage to solve problems of context applying strategies of calculation and estimate. For it the student should recognize the data_x000D_ that come into question in the problem, using strategies for your resolution and telling apart the simple interest and compound. That way also you should demonstrate self-confidence when using strategies, procedures and appreciating the importance of the significance of the rule of concern. The student with this theme will evidence his capacities of communicating his understanding on numbers and the and operations use strategies and procedures of estimate and calculation
Nota importante:
La información contenida en este registro es de entera responsabilidad de la institución que gestiona el repositorio institucional donde esta contenido este documento o set de datos. El CONCYTEC no se hace responsable por los contenidos (publicaciones y/o datos) accesibles a través del Repositorio Nacional Digital de Ciencia, Tecnología e Innovación de Acceso Abierto (ALICIA).