Conocemos nuestros gustos y preferencias
Descripción del Articulo
This demonstrative learning session “we know our gusts and preferences” for children aged 03 at the initial education level of regular basic education aims to learn the development of the competition “build your needs, sensations, interests and preferences; differences from those of others through w...
Autor: | |
---|---|
Formato: | otro |
Fecha de Publicación: | 2019 |
Institución: | Universidad Nacional de Trujillo |
Repositorio: | UNITRU-Tesis |
Lenguaje: | español |
OAI Identifier: | oai:dspace.unitru.edu.pe:20.500.14414/14001 |
Enlace del recurso: | https://hdl.handle.net/20.500.14414/14001 |
Nivel de acceso: | acceso abierto |
Materia: | Educación Personal social Psicología del niño |
Sumario: | This demonstrative learning session “we know our gusts and preferences” for children aged 03 at the initial education level of regular basic education aims to learn the development of the competition “build your needs, sensations, interests and preferences; differences from those of others through words, actions, gestures or movements._x000D_ The class is endorsed in socio – constructivist theories within the framework of the competency curriculum, considering pedagogical processes in the area of social staff and with an emphasis on formative evaluation |
---|
Nota importante:
La información contenida en este registro es de entera responsabilidad de la institución que gestiona el repositorio institucional donde esta contenido este documento o set de datos. El CONCYTEC no se hace responsable por los contenidos (publicaciones y/o datos) accesibles a través del Repositorio Nacional Digital de Ciencia, Tecnología e Innovación de Acceso Abierto (ALICIA).
La información contenida en este registro es de entera responsabilidad de la institución que gestiona el repositorio institucional donde esta contenido este documento o set de datos. El CONCYTEC no se hace responsable por los contenidos (publicaciones y/o datos) accesibles a través del Repositorio Nacional Digital de Ciencia, Tecnología e Innovación de Acceso Abierto (ALICIA).