Conocemos nuestros gustos y preferencias

Descripción del Articulo

This demonstrative learning session “we know our gusts and preferences” for children aged 03 at the initial education level of regular basic education aims to learn the development of the competition “build your needs, sensations, interests and preferences; differences from those of others through w...

Descripción completa

Detalles Bibliográficos
Autor: Esquivel Rodríguez, Yris Kalleti
Formato: otro
Fecha de Publicación:2019
Institución:Universidad Nacional de Trujillo
Repositorio:UNITRU-Tesis
Lenguaje:español
OAI Identifier:oai:dspace.unitru.edu.pe:20.500.14414/14001
Enlace del recurso:https://hdl.handle.net/20.500.14414/14001
Nivel de acceso:acceso abierto
Materia:Educación
Personal social
Psicología del niño
Descripción
Sumario:This demonstrative learning session “we know our gusts and preferences” for children aged 03 at the initial education level of regular basic education aims to learn the development of the competition “build your needs, sensations, interests and preferences; differences from those of others through words, actions, gestures or movements._x000D_ The class is endorsed in socio – constructivist theories within the framework of the competency curriculum, considering pedagogical processes in the area of social staff and with an emphasis on formative evaluation
Nota importante:
La información contenida en este registro es de entera responsabilidad de la institución que gestiona el repositorio institucional donde esta contenido este documento o set de datos. El CONCYTEC no se hace responsable por los contenidos (publicaciones y/o datos) accesibles a través del Repositorio Nacional Digital de Ciencia, Tecnología e Innovación de Acceso Abierto (ALICIA).