Leemos el cuento: Rosa, la llama curiosa

Descripción del Articulo

The present professional proficiency work is based on the class sesión design, with the text comprehension competence and interest listening performance, which will result in children in Jardín de Niños N° 215 - Trujillo, show interest in communicative situations, describing the sequence of a story...

Descripción completa

Detalles Bibliográficos
Autor: Cueto Mogollón, Brenda Marcela
Formato: otro
Fecha de Publicación:2019
Institución:Universidad Nacional de Trujillo
Repositorio:UNITRU-Tesis
Lenguaje:español
OAI Identifier:oai:dspace.unitru.edu.pe:20.500.14414/13533
Enlace del recurso:https://hdl.handle.net/20.500.14414/13533
Nivel de acceso:acceso abierto
Materia:Sesión de clase
Comprensión de textos
Expresión Oral
Descripción
Sumario:The present professional proficiency work is based on the class sesión design, with the text comprehension competence and interest listening performance, which will result in children in Jardín de Niños N° 215 - Trujillo, show interest in communicative situations, describing the sequence of a story in three scenes and express ideas spontaneously._x000D_ On the other hand, oral expression will allow children a better interaction and integration with family, society and culture; This ability is intended to develop the ability to express one's ideas, emotions and feelings freely.
Nota importante:
La información contenida en este registro es de entera responsabilidad de la institución que gestiona el repositorio institucional donde esta contenido este documento o set de datos. El CONCYTEC no se hace responsable por los contenidos (publicaciones y/o datos) accesibles a través del Repositorio Nacional Digital de Ciencia, Tecnología e Innovación de Acceso Abierto (ALICIA).