Resolvemos problemas haciendo uso de las relaciones mayor, menor que e igual a, y comparamos números de 4 cifras

Descripción del Articulo

The new national curriculum, stresses enough in maths subject. The methodology of the competence Approach of the problem solution, due to they are contextualized with the real-world learners live._x000D_ The learning session was designed for primary third grade, in the maths subject._x000D_ The lear...

Descripción completa

Detalles Bibliográficos
Autor: Rivera Rodríguez, Mirtha Elisa
Formato: otro
Fecha de Publicación:2019
Institución:Universidad Nacional de Trujillo
Repositorio:UNITRU-Tesis
Lenguaje:español
OAI Identifier:oai:dspace.unitru.edu.pe:20.500.14414/15727
Enlace del recurso:https://hdl.handle.net/20.500.14414/15727
Nivel de acceso:acceso abierto
Materia:Educación
Matematicas
Resolución de problemas matemáticos
Descripción
Sumario:The new national curriculum, stresses enough in maths subject. The methodology of the competence Approach of the problem solution, due to they are contextualized with the real-world learners live._x000D_ The learning session was designed for primary third grade, in the maths subject._x000D_ The learning session has as main goal to engage learners in searching of solution alternatives to the difficulty of the contextualized problems, making use of the symbols of comparison relation and ordering number of four digits.
Nota importante:
La información contenida en este registro es de entera responsabilidad de la institución que gestiona el repositorio institucional donde esta contenido este documento o set de datos. El CONCYTEC no se hace responsable por los contenidos (publicaciones y/o datos) accesibles a través del Repositorio Nacional Digital de Ciencia, Tecnología e Innovación de Acceso Abierto (ALICIA).