Identificamos los factores que favorecen o limitan la comunicación oral

Descripción del Articulo

This work seeks to identify the factors that favor or limit oral communication _x000D_ and presents a learning session in which students strengthen their communicative _x000D_ competence to interpret oral texts. The session is aimed at first grade students, _x000D_ in the area of Communication accor...

Descripción completa

Detalles Bibliográficos
Autor: Rojas Flores, Xena Alexandra
Formato: otro
Fecha de Publicación:2021
Institución:Universidad Nacional de Trujillo
Repositorio:UNITRU-Tesis
Lenguaje:español
OAI Identifier:oai:dspace.unitru.edu.pe:20.500.14414/17635
Enlace del recurso:https://hdl.handle.net/20.500.14414/17635
Nivel de acceso:acceso abierto
Materia:Educación
Educación secundaria
Comunicación
Comunicación oral
Lectura
Texto
Descripción
Sumario:This work seeks to identify the factors that favor or limit oral communication _x000D_ and presents a learning session in which students strengthen their communicative _x000D_ competence to interpret oral texts. The session is aimed at first grade students, _x000D_ in the area of Communication according to the communicative approach, _x000D_ established by the Secondary Education Curricular Program. The theory of _x000D_ meaningful learning is used where the student is in their legal practices to acquire_x000D_ or enhance communication skills.
Nota importante:
La información contenida en este registro es de entera responsabilidad de la institución que gestiona el repositorio institucional donde esta contenido este documento o set de datos. El CONCYTEC no se hace responsable por los contenidos (publicaciones y/o datos) accesibles a través del Repositorio Nacional Digital de Ciencia, Tecnología e Innovación de Acceso Abierto (ALICIA).