A veces me siento así
Descripción del Articulo
The present demonstrative session of learning called “Sometimes I feel like that” for boys and girls of 3 years from initial education level belonging to a Regular Basic Education has like learning purpose the development of the competence of “Build their identity” and the capacity self-regulates th...
| Autor: | |
|---|---|
| Formato: | otro |
| Fecha de Publicación: | 2019 |
| Institución: | Universidad Nacional de Trujillo |
| Repositorio: | UNITRU-Tesis |
| Lenguaje: | español |
| OAI Identifier: | oai:dspace.unitru.edu.pe:20.500.14414/14917 |
| Enlace del recurso: | https://hdl.handle.net/20.500.14414/14917 |
| Nivel de acceso: | acceso abierto |
| Materia: | Educación Educación inicial Psicología del niño Emociones |
| Sumario: | The present demonstrative session of learning called “Sometimes I feel like that” for boys and girls of 3 years from initial education level belonging to a Regular Basic Education has like learning purpose the development of the competence of “Build their identity” and the capacity self-regulates their emotions._x000D_ It answers itself to the performance “Express their emotions; They use for it facial expressions and corporal motions and words. They identify their emotions and the ones that they observe in the others when the adult names it”_x000D_ The class is based in social-constructivist theories in the frame of the National curriculum for competences, considering pedagogic processes of the area of the Civic training and with emphasis in the formative evaluation. |
|---|
Nota importante:
La información contenida en este registro es de entera responsabilidad de la institución que gestiona el repositorio institucional donde esta contenido este documento o set de datos. El CONCYTEC no se hace responsable por los contenidos (publicaciones y/o datos) accesibles a través del Repositorio Nacional Digital de Ciencia, Tecnología e Innovación de Acceso Abierto (ALICIA).
La información contenida en este registro es de entera responsabilidad de la institución que gestiona el repositorio institucional donde esta contenido este documento o set de datos. El CONCYTEC no se hace responsable por los contenidos (publicaciones y/o datos) accesibles a través del Repositorio Nacional Digital de Ciencia, Tecnología e Innovación de Acceso Abierto (ALICIA).