Retroalimentación formativa y logros de aprendizaje en el área de desarrollo personal ciudadanía y cívica en estudiantes del Quinto Grado de Secundaria de la Institución Educativa Colegio Nacional Iquitos 2023
Descripción del Articulo
The study's task was to establish the link between formative feedback and learning achievements in basic education students. It assumed the quantitative approach with a correlational level of research. The study unit included 141, from which a sample of 104 students from 5th H, I, J and K was d...
Autor: | |
---|---|
Formato: | tesis de grado |
Fecha de Publicación: | 2024 |
Institución: | Universidad Nacional De La Amazonía Peruana |
Repositorio: | UNAPIquitos-Institucional |
Lenguaje: | español |
OAI Identifier: | oai:repositorio.unapiquitos.edu.pe:20.500.12737/10859 |
Enlace del recurso: | https://hdl.handle.net/20.500.12737/10859 |
Nivel de acceso: | acceso abierto |
Materia: | X https://purl.org/pe-repo/ocde/ford#5.03.01 |
Sumario: | The study's task was to establish the link between formative feedback and learning achievements in basic education students. It assumed the quantitative approach with a correlational level of research. The study unit included 141, from which a sample of 104 students from 5th H, I, J and K was drawn with 26 participants per classroom. To gather information on the work variables, a questionnaire was used as an instrument. The most important results show that, with an error level of 0.0%, there is a strong correlation between formative feedback and learning achievements. These data confirm a statistically significant relationship between formative feedback and learning achievements in personal development, citizenship and civics students in the fifth grade of secondary school at the Colegio Nacional Iquitos 2023 educational institution |
---|
Nota importante:
La información contenida en este registro es de entera responsabilidad de la institución que gestiona el repositorio institucional donde esta contenido este documento o set de datos. El CONCYTEC no se hace responsable por los contenidos (publicaciones y/o datos) accesibles a través del Repositorio Nacional Digital de Ciencia, Tecnología e Innovación de Acceso Abierto (ALICIA).
La información contenida en este registro es de entera responsabilidad de la institución que gestiona el repositorio institucional donde esta contenido este documento o set de datos. El CONCYTEC no se hace responsable por los contenidos (publicaciones y/o datos) accesibles a través del Repositorio Nacional Digital de Ciencia, Tecnología e Innovación de Acceso Abierto (ALICIA).