Conocimiento en retroalimentación formativa de los estudiantes de práctica pre profesional de educación inicial en la facultad de ciencias de la educación y humanidades Universidad Nacional de la Amazonía Peruana, Iquitos 2021
Descripción del Articulo
Preponderant aspects of the research are briefly presented, which was proposed to determine the level of knowledge in formative feedback of the students of pre-professional practice of initial education in the Faculty of Educational Sciences and Humanities of the National University of the Peruvian...
| Autor: | |
|---|---|
| Formato: | tesis de grado |
| Fecha de Publicación: | 2023 |
| Institución: | Universidad Nacional De La Amazonía Peruana |
| Repositorio: | UNAPIquitos-Institucional |
| Lenguaje: | español |
| OAI Identifier: | oai:repositorio.unapiquitos.edu.pe:20.500.12737/8752 |
| Enlace del recurso: | https://hdl.handle.net/20.500.12737/8752 |
| Nivel de acceso: | acceso abierto |
| Materia: | Retroalimentación formativa Proceso de aprendizaje Estudiante universitario https://purl.org/pe-repo/ocde/ford#5.03.01 |
| Sumario: | Preponderant aspects of the research are briefly presented, which was proposed to determine the level of knowledge in formative feedback of the students of pre-professional practice of initial education in the Faculty of Educational Sciences and Humanities of the National University of the Peruvian Amazon, Iquitos, 2021, for this reason it was determined to use the type of descriptive research through a single variable, field, and cross-sectional design. As a population, there were students of pre-professional practice of initial education who were 85 and who were also the sample. The survey was applied as a data collection technique and a questionnaire which was submitted before being applied to validation by experts. The conclusion of the study is that the level of knowledge about formative feedback that prevails in the students is the regular level with 80.0% (68 students), good in 11.8% (10 students) and poor in 8.2. % (7 students). |
|---|
Nota importante:
La información contenida en este registro es de entera responsabilidad de la institución que gestiona el repositorio institucional donde esta contenido este documento o set de datos. El CONCYTEC no se hace responsable por los contenidos (publicaciones y/o datos) accesibles a través del Repositorio Nacional Digital de Ciencia, Tecnología e Innovación de Acceso Abierto (ALICIA).
La información contenida en este registro es de entera responsabilidad de la institución que gestiona el repositorio institucional donde esta contenido este documento o set de datos. El CONCYTEC no se hace responsable por los contenidos (publicaciones y/o datos) accesibles a través del Repositorio Nacional Digital de Ciencia, Tecnología e Innovación de Acceso Abierto (ALICIA).