Responsabilidad social empresarial y posicionamiento de la marca del centro comercial La Parada de Iquitos 2024

Descripción del Articulo

The purpose of this research was to determine how corporate social responsibility affects the positioning of the shopping centre La Parada de Iquitos 2024. Opting for a basic study, descriptive correlational level and non experimental cross-sectional design, the sample consisted of 57 customers for...

Descripción completa

Detalles Bibliográficos
Autor: Linares Pezo, Victor
Formato: tesis doctoral
Fecha de Publicación:2025
Institución:Universidad Nacional De La Amazonía Peruana
Repositorio:UNAPIquitos-Institucional
Lenguaje:español
OAI Identifier:oai:repositorio.unapiquitos.edu.pe:20.500.12737/11572
Enlace del recurso:https://hdl.handle.net/20.500.12737/11572
Nivel de acceso:acceso abierto
Materia:Responsabilidad social de la empresa
Participación en el mercado
Marcas comerciales
Empresas comerciales
https://purl.org/pe-repo/ocde/ford#5.02.04
Descripción
Sumario:The purpose of this research was to determine how corporate social responsibility affects the positioning of the shopping centre La Parada de Iquitos 2024. Opting for a basic study, descriptive correlational level and non experimental cross-sectional design, the sample consisted of 57 customers for the survey conducted with a questionnaire for data collection. The findings show that corporate social responsibility has a positive influence on the brand positioning of the shopping centre La Parada de Iquitos 2024, as a significance of p=0.000 was obtained. Likewise, the dimensions Brand recall, Brand identification and Brand differentiation have a significance of p=0.000, corporate social responsibility has a positive influence on these dimensions.
Nota importante:
La información contenida en este registro es de entera responsabilidad de la institución que gestiona el repositorio institucional donde esta contenido este documento o set de datos. El CONCYTEC no se hace responsable por los contenidos (publicaciones y/o datos) accesibles a través del Repositorio Nacional Digital de Ciencia, Tecnología e Innovación de Acceso Abierto (ALICIA).