Materiales educativos en la enseñanza semipresencial y el aprendizaje de la matemática en niños de la Institución Educativa Inicial N° 733 Caballococha 2022
Descripción del Articulo
This research has been developed with the purpose of determining the relationship of educational materials in blended teaching and learning of mathematics in children of the Initial Educational Institution N ° 733 - Caballococha 2022, The research is of a correlational type, with a design not experi...
Autor: | |
---|---|
Formato: | tesis de grado |
Fecha de Publicación: | 2022 |
Institución: | Universidad Nacional De La Amazonía Peruana |
Repositorio: | UNAPIquitos-Institucional |
Lenguaje: | español |
OAI Identifier: | oai:repositorio.unapiquitos.edu.pe:20.500.12737/8504 |
Enlace del recurso: | https://hdl.handle.net/20.500.12737/8504 |
Nivel de acceso: | acceso abierto |
Materia: | Aprendizaje semipresencial Matemáticas Material didáctico Enseñanza preescolar https://purl.org/pe-repo/ocde/ford#5.03.01 |
Sumario: | This research has been developed with the purpose of determining the relationship of educational materials in blended teaching and learning of mathematics in children of the Initial Educational Institution N ° 733 - Caballococha 2022, The research is of a correlational type, with a design not experimental. For convenience, the population considered is 60 initial children. Observations were used as techniques and observation guides as tools to obtain data that were previously validated by expert judgment. concluded that there is a significant relationship between the educational materials in blended learning and the learning of mathematics in children of the Initial Educational Institution N ° 733 - Caballococha 2022 " In this reason, it is valid with the Pearson correlation coefficient (r) with a value of 0.002, which is high and direct. |
---|
Nota importante:
La información contenida en este registro es de entera responsabilidad de la institución que gestiona el repositorio institucional donde esta contenido este documento o set de datos. El CONCYTEC no se hace responsable por los contenidos (publicaciones y/o datos) accesibles a través del Repositorio Nacional Digital de Ciencia, Tecnología e Innovación de Acceso Abierto (ALICIA).
La información contenida en este registro es de entera responsabilidad de la institución que gestiona el repositorio institucional donde esta contenido este documento o set de datos. El CONCYTEC no se hace responsable por los contenidos (publicaciones y/o datos) accesibles a través del Repositorio Nacional Digital de Ciencia, Tecnología e Innovación de Acceso Abierto (ALICIA).