Sustentación de caso: propuesta de un plan estratégico del ingreso al mercado peruano de una empresa del sector fast fashion

Descripción del Articulo

The present investigation case is focused on the development of a strategic plan for the Fast Retailing company to enter the peruvian market. Fast Retailing is one of the biggest groups in the fashion and fast fashion industries worldwide. It competes with Inditex and H&M, where it ranks third....

Descripción completa

Detalles Bibliográficos
Autor: Colmenares García, Nicole
Formato: tesis de grado
Fecha de Publicación:2018
Institución:Universidad de Lima
Repositorio:ULIMA-Institucional
Lenguaje:español
OAI Identifier:oai:repositorio.ulima.edu.pe:20.500.12724/10628
Enlace del recurso:https://hdl.handle.net/20.500.12724/10628
http://doi.org/10.26439/ulima.tesis/10628
Nivel de acceso:acceso abierto
Materia:Strategic planning
Clothing trade
Retail trade
Planeamiento estratégico
Industria de la confección
Comercio al por menor
https://purl.org/pe-repo/ocde/ford#5.02.04
Descripción
Sumario:The present investigation case is focused on the development of a strategic plan for the Fast Retailing company to enter the peruvian market. Fast Retailing is one of the biggest groups in the fashion and fast fashion industries worldwide. It competes with Inditex and H&M, where it ranks third. Its objective is to become the number one retailer in the world and to achieve this, its brand UNIQLO is the main focus.
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