Proceso de búsqueda de clientes en el Mercado Internacional

Descripción del Articulo

The search for customers in different international markets has been - and is - controversial, due to the application of different methodologies andprocesses for market researchers. There is only one way to deal with this problem, and experiences of each researcher, the policies of the companies, th...

Descripción completa

Detalles Bibliográficos
Autor: Lladó Hernández, Miguel
Formato: artículo
Fecha de Publicación:2020
Institución:Pontificia Universidad Católica del Perú
Repositorio:PUCP-Institucional
Lenguaje:español
OAI Identifier:oai:repositorio.pucp.edu.pe:20.500.14657/173889
Enlace del recurso:https://repositorio.pucp.edu.pe/index/handle/123456789/173889
Nivel de acceso:acceso abierto
Materia:Investigación de mercados
Segmentación
Promoción del comercio exterior
Negociación comercial internacional
https://purl.org/pe-repo/ocde/ford#5.02.04
Descripción
Sumario:The search for customers in different international markets has been - and is - controversial, due to the application of different methodologies andprocesses for market researchers. There is only one way to deal with this problem, and experiences of each researcher, the policies of the companies, the availability of resources and prior knowledge are factors that will affect the processes to apply.
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