¿Barreras lingüísticas en la educación?: la influencia de la lengua materna en la deserción escolar

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Linguistic barriers in education?: the influence of the language in school desertion. The present work has as its objective to evaluate the effect of having a native language different than Spanish over the probability of abandoning basic schooling. For that purpose a proportional risk duration mode...

Descripción completa

Detalles Bibliográficos
Autor: Rodríguez, Efraín
Formato: artículo
Fecha de Publicación:2012
Institución:Pontificia Universidad Católica del Perú
Repositorio:PUCP-Institucional
Lenguaje:español
OAI Identifier:oai:repositorio.pucp.edu.pe:20.500.14657/117755
Enlace del recurso:http://revistas.pucp.edu.pe/index.php/economia/article/view/2711/2655
https://doi.org/10.18800/economia.201201.003
Nivel de acceso:acceso abierto
Materia:Microeconomics
Poverty
Behavioral Economics
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Employment
Insurance
Perú
Deserción Escolar
Lengua Materna
Modelos de Duración
Educación Intercultural Bilingüe
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