Lineamientos para una evaluación de docentes

Descripción del Articulo

This document aims to be a reflection on the evaluation of teachers which expects to throw light on aspects related to the conception of this kind of evaluation, its link to the educational institution, and the improvement of quality. This article also tries to clarify the purposes of evaluating tea...

Descripción completa

Detalles Bibliográficos
Autor: Coloma Manrique, Carmen Rosa
Formato: artículo
Fecha de Publicación:2013
Institución:Pontificia Universidad Católica del Perú
Repositorio:PUCP-Institucional
Lenguaje:español
OAI Identifier:oai:repositorio.pucp.edu.pe:20.500.14657/117033
Enlace del recurso:http://revistas.pucp.edu.pe/index.php/enblancoynegro/article/view/7407/7631
Nivel de acceso:acceso abierto
Materia:Education
Evaluation
Teachers
Quality
Evaluación
Docentes
Calidad
https://purl.org/pe-repo/ocde/ford#5.03.00
Descripción
Sumario:This document aims to be a reflection on the evaluation of teachers which expects to throw light on aspects related to the conception of this kind of evaluation, its link to the educational institution, and the improvement of quality. This article also tries to clarify the purposes of evaluating teachers, as well as to set up some general guidelines to be considered.
Nota importante:
La información contenida en este registro es de entera responsabilidad de la institución que gestiona el repositorio institucional donde esta contenido este documento o set de datos. El CONCYTEC no se hace responsable por los contenidos (publicaciones y/o datos) accesibles a través del Repositorio Nacional Digital de Ciencia, Tecnología e Innovación de Acceso Abierto (ALICIA).