Microdesign of teaching units applied to the training of specialists in Comprehensive General Stomatology
Descripción del Articulo
In the present investigation the curricular microdiseño was elaborated from the didactic units corresponding to the Module of attention to the smaller than 19 years I, corresponding the plan of study of the specialty of General Integral Estomatología, the universe was constituted by 59 residents...
Autores: | , , |
---|---|
Formato: | artículo |
Fecha de Publicación: | 2020 |
Institución: | Universidad de San Martín de Porres |
Repositorio: | Revistas - Universidad de San Martín de Porres |
Lenguaje: | español |
OAI Identifier: | oai:revistas.usmp.edu.pe:article/1998 |
Enlace del recurso: | https://portalrevistas.aulavirtualusmp.pe/index.php/Rev-Kiru0/article/view/1998 |
Nivel de acceso: | acceso abierto |
Materia: | Eduacation Dental Graduate Stomatology Didactic Educacion de Posgrado en odontologia Estomatología didáctica |
Sumario: | In the present investigation the curricular microdiseño was elaborated from the didactic units corresponding to the Module of attention to the smaller than 19 years I, corresponding the plan of study of the specialty of General Integral Estomatología, the universe was constituted by 59 residents that studied the first year during the school course 2018-2019, the results they were analyzed through the absolute frequency and the percentage, to check the feasibility of the proposal you applies the statistician Mac Nemar, being proven the changes of before and after having applied the instrument (it proves of acting), as well as a survey of satisfaction to the residents, the obtained results make of this proposal an alternative for the improvement of the process teaching learning in the formation of the posgrado. |
---|
Nota importante:
La información contenida en este registro es de entera responsabilidad de la institución que gestiona el repositorio institucional donde esta contenido este documento o set de datos. El CONCYTEC no se hace responsable por los contenidos (publicaciones y/o datos) accesibles a través del Repositorio Nacional Digital de Ciencia, Tecnología e Innovación de Acceso Abierto (ALICIA).
La información contenida en este registro es de entera responsabilidad de la institución que gestiona el repositorio institucional donde esta contenido este documento o set de datos. El CONCYTEC no se hace responsable por los contenidos (publicaciones y/o datos) accesibles a través del Repositorio Nacional Digital de Ciencia, Tecnología e Innovación de Acceso Abierto (ALICIA).