Presentation
Descripción del Articulo
This fifth issue of the journal Archivo Vallejo brings together a set of research that seeks to propose a re-reading of Vallejo's collection of poems. The articles that are grouped here, in this sense, inform not only about the history of the poem's reception, that is to say, they not only...
Autor: | |
---|---|
Formato: | artículo |
Fecha de Publicación: | 2020 |
Institución: | Universidad Ricardo Palma |
Repositorio: | Revistas - Universidad Ricardo Palma |
Lenguaje: | español |
OAI Identifier: | oai:oai.revistas.urp.edu.pe:article/5195 |
Enlace del recurso: | http://revistas.urp.edu.pe/index.php/archivovallejo/article/view/5195 |
Nivel de acceso: | acceso abierto |
Materia: | César Vallejo |
Sumario: | This fifth issue of the journal Archivo Vallejo brings together a set of research that seeks to propose a re-reading of Vallejo's collection of poems. The articles that are grouped here, in this sense, inform not only about the history of the poem's reception, that is to say, they not only present and comment on the evaluations that it carried, for and against, of the publication, and that circulated in the press of the time, but also propose to reread the critical production in the light of current research in the field of humanities. |
---|
Nota importante:
La información contenida en este registro es de entera responsabilidad de la institución que gestiona el repositorio institucional donde esta contenido este documento o set de datos. El CONCYTEC no se hace responsable por los contenidos (publicaciones y/o datos) accesibles a través del Repositorio Nacional Digital de Ciencia, Tecnología e Innovación de Acceso Abierto (ALICIA).
La información contenida en este registro es de entera responsabilidad de la institución que gestiona el repositorio institucional donde esta contenido este documento o set de datos. El CONCYTEC no se hace responsable por los contenidos (publicaciones y/o datos) accesibles a través del Repositorio Nacional Digital de Ciencia, Tecnología e Innovación de Acceso Abierto (ALICIA).