Metaconsumption and the Bible

Descripción del Articulo

The objective of this article is to find the definitions of the concepts related to metaconsumption, consumerism and hyperconsumption in the Old Testament texts, and New Testament proposals and solutions. The conclusion offers constructive encouragement regarding possible updates that generate perce...

Descripción completa

Detalles Bibliográficos
Autor: Armenteros, Víctor M.
Formato: artículo
Fecha de Publicación:2018
Institución:Universidad Peruana Unión
Repositorio:Revistas Universidad Peruana Unión
Lenguaje:español
OAI Identifier:oai:ojs2.apuntesuniversitarios.upeu.edu.pe:article/180
Enlace del recurso:https://apuntesuniversitarios.upeu.edu.pe/index.php/revapuntes/article/view/180
Nivel de acceso:acceso abierto
Materia:Metaconsumption
consumerism
Bible and consumerism
Old Testament analysis
metaconsumo
consumismo
Biblia y consumismo
análisis veterotestamentario
Descripción
Sumario:The objective of this article is to find the definitions of the concepts related to metaconsumption, consumerism and hyperconsumption in the Old Testament texts, and New Testament proposals and solutions. The conclusion offers constructive encouragement regarding possible updates that generate perception and understanding of the myth regarding metaconsumption and the Bible
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