Editorial
Descripción del Articulo
The importance and interest of fostering an academic space that allows researchers and teachers to discuss the various challenges facing higher education and teachers of higher education to debate the various challenges facing university teaching and higher education is reflected in some of the arti...
Autor: | |
---|---|
Formato: | artículo |
Fecha de Publicación: | 2022 |
Institución: | Universidad Peruana de Ciencias Aplicadas |
Repositorio: | Revistas - Universidad Peruana de Ciencias Aplicadas |
Lenguaje: | español |
OAI Identifier: | oai:ojs.revistas.upc.edu.pe:article/1621 |
Enlace del recurso: | https://revistas.upc.edu.pe/index.php/docencia/article/view/1621 |
Nivel de acceso: | acceso abierto |
Materia: | Editorial Research in higher education Investigación en educación superior pesquisa em educação superior |
Sumario: | The importance and interest of fostering an academic space that allows researchers and teachers to discuss the various challenges facing higher education and teachers of higher education to debate the various challenges facing university teaching and higher education is reflected in some of the articles in this issue. and higher education is reflected in some of the articles in this issue, which is precisely the result of the collaboration between the Revista Digital de Docencia Universitaria and the Mexican Network of Educational Research of the Mexican Network of Educational Research of the Mexican System of Research in Psychology. |
---|
Nota importante:
La información contenida en este registro es de entera responsabilidad de la institución que gestiona el repositorio institucional donde esta contenido este documento o set de datos. El CONCYTEC no se hace responsable por los contenidos (publicaciones y/o datos) accesibles a través del Repositorio Nacional Digital de Ciencia, Tecnología e Innovación de Acceso Abierto (ALICIA).
La información contenida en este registro es de entera responsabilidad de la institución que gestiona el repositorio institucional donde esta contenido este documento o set de datos. El CONCYTEC no se hace responsable por los contenidos (publicaciones y/o datos) accesibles a través del Repositorio Nacional Digital de Ciencia, Tecnología e Innovación de Acceso Abierto (ALICIA).