Editorial

Descripción del Articulo

University teaching is often exercised from reflection. That is to say, to think of ourselves from the scientific debates about teaching in higher education and thus promote research. and thus promote research. In the Revista de Investigación en Docencia Universitaria (RIDU) we seek to share the stu...

Descripción completa

Detalles Bibliográficos
Autor: Grimaldo Muchotrigo, Mirian
Formato: artículo
Fecha de Publicación:2021
Institución:Universidad Peruana de Ciencias Aplicadas
Repositorio:Revistas - Universidad Peruana de Ciencias Aplicadas
Lenguaje:español
inglés
OAI Identifier:oai:ojs.pkp.sfu.ca:article/1485
Enlace del recurso:https://revistas.upc.edu.pe/index.php/docencia/article/view/1485
Nivel de acceso:acceso abierto
Materia:editorial
Descripción
Sumario:University teaching is often exercised from reflection. That is to say, to think of ourselves from the scientific debates about teaching in higher education and thus promote research. and thus promote research. In the Revista de Investigación en Docencia Universitaria (RIDU) we seek to share the studies of our collaborators and encourage the production of scientific knowledge in our readers. encourage the production of scientific knowledge in our readers. In this sense, and according to the JCR (Journal Citation Reports) ranking of the Web of Science Group (WoS) 2020, we are ranked first in Peru in the category of Education and 156th in the world (Scientific Journal of Communication and Education Comunicar, 2021). This recognition commits us to continue working and exploring the multiple paths of university teaching. the multiple paths of university teaching.
Nota importante:
La información contenida en este registro es de entera responsabilidad de la institución que gestiona el repositorio institucional donde esta contenido este documento o set de datos. El CONCYTEC no se hace responsable por los contenidos (publicaciones y/o datos) accesibles a través del Repositorio Nacional Digital de Ciencia, Tecnología e Innovación de Acceso Abierto (ALICIA).