Editorial
Descripción del Articulo
The Faculty of Education Sciences, is allowed to present number 19 of the Education Magazine, which through its content guides the analysis of the educational reality, both local, national and international, in a perspective of internationalization of the magazine, which allow its contents to be uni...
| Autor: | |
|---|---|
| Formato: | artículo |
| Fecha de Publicación: | 2021 |
| Institución: | Universidad Nacional de San Cristobal de Huamanga |
| Repositorio: | Revistas - Universidad Nacional de San Cristobal de Huamanga |
| Lenguaje: | español |
| OAI Identifier: | oai:ojs2.localhost:article/206 |
| Enlace del recurso: | http://revistas.unsch.edu.pe/index.php/educacion/article/view/206 |
| Nivel de acceso: | acceso abierto |
| Sumario: | The Faculty of Education Sciences, is allowed to present number 19 of the Education Magazine, which through its content guides the analysis of the educational reality, both local, national and international, in a perspective of internationalization of the magazine, which allow its contents to be universalized, and that it is the means for the students, teachers and administrators of the Faculty to have the possibility of contributing to the global educational analysis, through the results of their research, both at the undergraduate and postgraduate level. |
|---|
Nota importante:
La información contenida en este registro es de entera responsabilidad de la institución que gestiona el repositorio institucional donde esta contenido este documento o set de datos. El CONCYTEC no se hace responsable por los contenidos (publicaciones y/o datos) accesibles a través del Repositorio Nacional Digital de Ciencia, Tecnología e Innovación de Acceso Abierto (ALICIA).
La información contenida en este registro es de entera responsabilidad de la institución que gestiona el repositorio institucional donde esta contenido este documento o set de datos. El CONCYTEC no se hace responsable por los contenidos (publicaciones y/o datos) accesibles a través del Repositorio Nacional Digital de Ciencia, Tecnología e Innovación de Acceso Abierto (ALICIA).