Modern language learning: perceptions of undergraduate university students.
Descripción del Articulo
Teachers know that when programming the studies to be carried out in an educational institution, it is necessary to start from a diagnosis, which must be updated periodically. Although this includes a series of variables, the emphasis in the investigation of these variables may vary. In this case, a...
Autor: | |
---|---|
Formato: | artículo |
Fecha de Publicación: | 2000 |
Institución: | Universidad Nacional Mayor de San Marcos |
Repositorio: | Revistas - Universidad Nacional Mayor de San Marcos |
Lenguaje: | español |
OAI Identifier: | oai:ojs.csi.unmsm:article/26426 |
Enlace del recurso: | https://revistasinvestigacion.unmsm.edu.pe/index.php/lenguaysociedad/article/view/26426 |
Nivel de acceso: | acceso abierto |
Materia: | aprendizaje de lenguas universidad language learning university aprendizado de idiomas universidade |
Sumario: | Teachers know that when programming the studies to be carried out in an educational institution, it is necessary to start from a diagnosis, which must be updated periodically. Although this includes a series of variables, the emphasis in the investigation of these variables may vary. In this case, and thinking that we lack greater knowledge about one of them, a study has been carried out at the Universidad Nacional Mayor de San Marcos in order to better understand the way undergraduate university students think about learning modern languages other than Spanish. |
---|
Nota importante:
La información contenida en este registro es de entera responsabilidad de la institución que gestiona el repositorio institucional donde esta contenido este documento o set de datos. El CONCYTEC no se hace responsable por los contenidos (publicaciones y/o datos) accesibles a través del Repositorio Nacional Digital de Ciencia, Tecnología e Innovación de Acceso Abierto (ALICIA).
La información contenida en este registro es de entera responsabilidad de la institución que gestiona el repositorio institucional donde esta contenido este documento o set de datos. El CONCYTEC no se hace responsable por los contenidos (publicaciones y/o datos) accesibles a través del Repositorio Nacional Digital de Ciencia, Tecnología e Innovación de Acceso Abierto (ALICIA).