El marketing y la ciencia

Descripción del Articulo

In the current times of globalization and difficulties of development of the socialism, there exists an excessive valuation of certain technical instruments of negotiation. The marketing is presented and spread as science in spite of that it does not re-join the requirements to be considered as a sc...

Descripción completa

Detalles Bibliográficos
Autor: Orozco Livia, Víctor Eduardo
Formato: artículo
Fecha de Publicación:2008
Institución:Universidad Nacional Mayor de San Marcos
Repositorio:Revistas - Universidad Nacional Mayor de San Marcos
Lenguaje:español
OAI Identifier:oai:ojs.csi.unmsm:article/9026
Enlace del recurso:https://revistasinvestigacion.unmsm.edu.pe/index.php/econo/article/view/9026
Nivel de acceso:acceso abierto
Materia:Ciencia
Técnica
Marketing
Filosofía
Pragmatismo.
Science
technique
marketing
philosophy
pragmatism.
Descripción
Sumario:In the current times of globalization and difficulties of development of the socialism, there exists an excessive valuation of certain technical instruments of negotiation. The marketing is presented and spread as science in spite of that it does not re-join the requirements to be considered as a science. In the appraisals of the philosophy that reasons with the knowledge proved by the science, the marketing is technical and depends on the guidelines of the economic science.
Nota importante:
La información contenida en este registro es de entera responsabilidad de la institución que gestiona el repositorio institucional donde esta contenido este documento o set de datos. El CONCYTEC no se hace responsable por los contenidos (publicaciones y/o datos) accesibles a través del Repositorio Nacional Digital de Ciencia, Tecnología e Innovación de Acceso Abierto (ALICIA).