ASSESSMENT AND ANALYSIS OF THE QALITY OF A SUPPORT SERVICE DONE FROM USERS' STANDPOINT: FIRST STEP FOR REALIABILITY
Descripción del Articulo
The assessment and analysis of the technical support service's quality of the Engineering Department of the University of Antioquia(Colombia) is show in this article. The aforementioned methodology integrates elements of: qualitative research, multivariable statistics, quality, probability theo...
Autores: | , |
---|---|
Formato: | artículo |
Fecha de Publicación: | 2007 |
Institución: | Universidad Nacional Mayor de San Marcos |
Repositorio: | Revistas - Universidad Nacional Mayor de San Marcos |
Lenguaje: | español |
OAI Identifier: | oai:ojs.csi.unmsm:article/6352 |
Enlace del recurso: | https://revistasinvestigacion.unmsm.edu.pe/index.php/idata/article/view/6352 |
Nivel de acceso: | acceso abierto |
Materia: | service quality service reliability multivariate analysis quality dimensions customer satisfaction technical support service. calidad del servicio confiabilidad de servicios análisis multivariado dimensiones de calidad satisfacción del cliente servicio de soporte técnico. |
Sumario: | The assessment and analysis of the technical support service's quality of the Engineering Department of the University of Antioquia(Colombia) is show in this article. The aforementioned methodology integrates elements of: qualitative research, multivariable statistics, quality, probability theory and system reliability. In the present article is discussed that, quality analysis should be seen as the first step for reliability analysis, which is more effective for firms because it allows them to know the behavior of quality throughout time, the flaws in their service, their improvement activities must be oriented. |
---|
Nota importante:
La información contenida en este registro es de entera responsabilidad de la institución que gestiona el repositorio institucional donde esta contenido este documento o set de datos. El CONCYTEC no se hace responsable por los contenidos (publicaciones y/o datos) accesibles a través del Repositorio Nacional Digital de Ciencia, Tecnología e Innovación de Acceso Abierto (ALICIA).
La información contenida en este registro es de entera responsabilidad de la institución que gestiona el repositorio institucional donde esta contenido este documento o set de datos. El CONCYTEC no se hace responsable por los contenidos (publicaciones y/o datos) accesibles a través del Repositorio Nacional Digital de Ciencia, Tecnología e Innovación de Acceso Abierto (ALICIA).