Knowledge Management in the implementation of virtual classrooms: FIIS UNI Case

Descripción del Articulo

It is an investigation which explores the value of human capital, productivity of teaching that generates digital content and is quasi-experimental when you look at the results of the implementation of a virtual classroom. Knowledge management in contexts where conducive interaction revolves around...

Descripción completa

Detalles Bibliográficos
Autores: Huamani Huamani, Gloria Teresa, Borja, Ruben
Formato: artículo
Fecha de Publicación:2008
Institución:Universidad Nacional de Ingeniería
Repositorio:Revistas - Universidad Nacional de Ingeniería
Lenguaje:español
OAI Identifier:oai:oai:revistas.uni.edu.pe:article/365
Enlace del recurso:https://revistas.uni.edu.pe/index.php/tecnia/article/view/365
Nivel de acceso:acceso abierto
Materia:Educación virtual
Medición de capital humano
Virtual education
Measurement of human capital
Descripción
Sumario:It is an investigation which explores the value of human capital, productivity of teaching that generates digital content and is quasi-experimental when you look at the results of the implementation of a virtual classroom. Knowledge management in contexts where conducive interaction revolves around issues related to virtual education, where it is possible to observe the transformation of data into knowledge and the proper use of information and communication technology.
Nota importante:
La información contenida en este registro es de entera responsabilidad de la institución que gestiona el repositorio institucional donde esta contenido este documento o set de datos. El CONCYTEC no se hace responsable por los contenidos (publicaciones y/o datos) accesibles a través del Repositorio Nacional Digital de Ciencia, Tecnología e Innovación de Acceso Abierto (ALICIA).