Knowledge Management in the implementation of virtual classrooms: FIIS UNI Case
Descripción del Articulo
It is an investigation which explores the value of human capital, productivity of teaching that generates digital content and is quasi-experimental when you look at the results of the implementation of a virtual classroom. Knowledge management in contexts where conducive interaction revolves around...
| Autores: | , |
|---|---|
| Formato: | artículo |
| Fecha de Publicación: | 2008 |
| Institución: | Universidad Nacional de Ingeniería |
| Repositorio: | Revistas - Universidad Nacional de Ingeniería |
| Lenguaje: | español |
| OAI Identifier: | oai:oai:revistas.uni.edu.pe:article/365 |
| Enlace del recurso: | https://revistas.uni.edu.pe/index.php/tecnia/article/view/365 |
| Nivel de acceso: | acceso abierto |
| Materia: | Educación virtual Medición de capital humano Virtual education Measurement of human capital |
| Sumario: | It is an investigation which explores the value of human capital, productivity of teaching that generates digital content and is quasi-experimental when you look at the results of the implementation of a virtual classroom. Knowledge management in contexts where conducive interaction revolves around issues related to virtual education, where it is possible to observe the transformation of data into knowledge and the proper use of information and communication technology. |
|---|
Nota importante:
La información contenida en este registro es de entera responsabilidad de la institución que gestiona el repositorio institucional donde esta contenido este documento o set de datos. El CONCYTEC no se hace responsable por los contenidos (publicaciones y/o datos) accesibles a través del Repositorio Nacional Digital de Ciencia, Tecnología e Innovación de Acceso Abierto (ALICIA).
La información contenida en este registro es de entera responsabilidad de la institución que gestiona el repositorio institucional donde esta contenido este documento o set de datos. El CONCYTEC no se hace responsable por los contenidos (publicaciones y/o datos) accesibles a través del Repositorio Nacional Digital de Ciencia, Tecnología e Innovación de Acceso Abierto (ALICIA).