Claves para la educación del siglo XXI
Descripción del Articulo
This paper presents first the predominant feature of the century, which is thepermanent change of sustained and irreversible. The change that has impactedall aspects of human life, with consequences that are affecting all social systems,in its broadest sense. It is easy to deduce that the most signi...
| Autor: | |
|---|---|
| Formato: | artículo |
| Fecha de Publicación: | 2014 |
| Institución: | Universidad Femenina del Sagrado Corazón |
| Repositorio: | Revistas - Universidad Femenina del Sagrado Corazón |
| Lenguaje: | español |
| OAI Identifier: | oai:revistas.unife.edu.pe:article/1029 |
| Enlace del recurso: | https://revistas.unife.edu.pe/index.php/educacion/article/view/1029 |
| Nivel de acceso: | acceso abierto |
| Materia: | Microtechnologies, skills development freestanding, self, relevance, nanotechnology, proaction Microtecnologías, competencias, desarrollo autosostenido, autocontrol, pertinencia, nanotecnología, proacción |
| Sumario: | This paper presents first the predominant feature of the century, which is thepermanent change of sustained and irreversible. The change that has impactedall aspects of human life, with consequences that are affecting all social systems,in its broadest sense. It is easy to deduce that the most significant impact is ineducation, finger on it depends the development, stagnation of societies aroundthe world.New proposals for teaching and learning, under new conditions must berecognized and taken to ensure that the change is the best friend of man in hissearch for a better quality of life. |
|---|
Nota importante:
La información contenida en este registro es de entera responsabilidad de la institución que gestiona el repositorio institucional donde esta contenido este documento o set de datos. El CONCYTEC no se hace responsable por los contenidos (publicaciones y/o datos) accesibles a través del Repositorio Nacional Digital de Ciencia, Tecnología e Innovación de Acceso Abierto (ALICIA).
La información contenida en este registro es de entera responsabilidad de la institución que gestiona el repositorio institucional donde esta contenido este documento o set de datos. El CONCYTEC no se hace responsable por los contenidos (publicaciones y/o datos) accesibles a través del Repositorio Nacional Digital de Ciencia, Tecnología e Innovación de Acceso Abierto (ALICIA).