Endomarketing, Service Quality and Management in the Education Sector
Descripción del Articulo
This paper offers an approach to endomarketing, service quality and mana- gement in the educational sector in our country. It explains the trends, strate- gies and context of endomarketing, then it articulates the concept of service quality and endomarketing in the context of the educational sector;...
Autor: | |
---|---|
Formato: | artículo |
Fecha de Publicación: | 2022 |
Institución: | Universidad Femenina del Sagrado Corazón |
Repositorio: | Revistas - Universidad Femenina del Sagrado Corazón |
Lenguaje: | español |
OAI Identifier: | oai:ojs.revistas.unife.edu.pe:article/2681 |
Enlace del recurso: | https://revistas.unife.edu.pe/index.php/comunife/article/view/2681 |
Nivel de acceso: | acceso abierto |
Sumario: | This paper offers an approach to endomarketing, service quality and mana- gement in the educational sector in our country. It explains the trends, strate- gies and context of endomarketing, then it articulates the concept of service quality and endomarketing in the context of the educational sector; it also provides an approach to internal marketing and its external impact on the ac- tivities carried out by educational institutions, finally its importance in educational management, in increasing resources and brand value, through the sense of belonging, motivation and incentives. |
---|
Nota importante:
La información contenida en este registro es de entera responsabilidad de la institución que gestiona el repositorio institucional donde esta contenido este documento o set de datos. El CONCYTEC no se hace responsable por los contenidos (publicaciones y/o datos) accesibles a través del Repositorio Nacional Digital de Ciencia, Tecnología e Innovación de Acceso Abierto (ALICIA).
La información contenida en este registro es de entera responsabilidad de la institución que gestiona el repositorio institucional donde esta contenido este documento o set de datos. El CONCYTEC no se hace responsable por los contenidos (publicaciones y/o datos) accesibles a través del Repositorio Nacional Digital de Ciencia, Tecnología e Innovación de Acceso Abierto (ALICIA).