Endomarketing, Service Quality and Management in the Education Sector
Descripción del Articulo
This paper offers an approach to endomarketing, service quality and mana- gement in the educational sector in our country. It explains the trends, strate- gies and context of endomarketing, then it articulates the concept of service quality and endomarketing in the context of the educational sector;...
| Autor: | |
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| Formato: | artículo |
| Fecha de Publicación: | 2022 |
| Institución: | Universidad Femenina del Sagrado Corazón |
| Repositorio: | Revistas - Universidad Femenina del Sagrado Corazón |
| Lenguaje: | español |
| OAI Identifier: | oai:revistas.unife.edu.pe:article/2681 |
| Enlace del recurso: | https://revistas.unife.edu.pe/index.php/comunife/article/view/2681 |
| Nivel de acceso: | acceso abierto |
| Sumario: | This paper offers an approach to endomarketing, service quality and mana- gement in the educational sector in our country. It explains the trends, strate- gies and context of endomarketing, then it articulates the concept of service quality and endomarketing in the context of the educational sector; it also provides an approach to internal marketing and its external impact on the ac- tivities carried out by educational institutions, finally its importance in educational management, in increasing resources and brand value, through the sense of belonging, motivation and incentives. |
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Nota importante:
La información contenida en este registro es de entera responsabilidad de la institución que gestiona el repositorio institucional donde esta contenido este documento o set de datos. El CONCYTEC no se hace responsable por los contenidos (publicaciones y/o datos) accesibles a través del Repositorio Nacional Digital de Ciencia, Tecnología e Innovación de Acceso Abierto (ALICIA).
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