La educación transforma
Descripción del Articulo
The present article studies the contribution ofeducation in the lives of people, especially women,citing interesting statistics that reflect clearly thedifference in the life of someone who has beeneducated and who could not access that benefit.The premise that the author manages is that theeducatio...
| Autor: | |
|---|---|
| Formato: | artículo |
| Fecha de Publicación: | 2012 |
| Institución: | Universidad Femenina del Sagrado Corazón |
| Repositorio: | Revistas - Universidad Femenina del Sagrado Corazón |
| Lenguaje: | español |
| OAI Identifier: | oai:ojs.revistas.unife.edu.pe:article/1004 |
| Enlace del recurso: | https://revistas.unife.edu.pe/index.php/educacion/article/view/1004 |
| Nivel de acceso: | acceso abierto |
| Materia: | Education, transformation, woman. Educación, transformación, mujer. |
| Sumario: | The present article studies the contribution ofeducation in the lives of people, especially women,citing interesting statistics that reflect clearly thedifference in the life of someone who has beeneducated and who could not access that benefit.The premise that the author manages is that theeducation transforms and transforms for thebetter, but also warns that it will not provide suchtransformation if education to children, youth and/oradults receiving lacks with the minimum quality |
|---|
Nota importante:
La información contenida en este registro es de entera responsabilidad de la institución que gestiona el repositorio institucional donde esta contenido este documento o set de datos. El CONCYTEC no se hace responsable por los contenidos (publicaciones y/o datos) accesibles a través del Repositorio Nacional Digital de Ciencia, Tecnología e Innovación de Acceso Abierto (ALICIA).
La información contenida en este registro es de entera responsabilidad de la institución que gestiona el repositorio institucional donde esta contenido este documento o set de datos. El CONCYTEC no se hace responsable por los contenidos (publicaciones y/o datos) accesibles a través del Repositorio Nacional Digital de Ciencia, Tecnología e Innovación de Acceso Abierto (ALICIA).