Communication and integration in the educational environment
Descripción del Articulo
The autor starts from analyz.ing the borders of formal, non formal and informal education, which are broadening to a planetary leve! due to the media culture and digital technologies.He proposes to integrare these big learning spheres through the development of crucial ped...
Autor: | |
---|---|
Formato: | artículo |
Fecha de Publicación: | 2009 |
Institución: | Universidad Femenina del Sagrado Corazón |
Repositorio: | Revistas - Universidad Femenina del Sagrado Corazón |
Lenguaje: | español |
OAI Identifier: | oai:ojs.revistas.unife.edu.pe:article/2007 |
Enlace del recurso: | https://revistas.unife.edu.pe/index.php/comunife/article/view/2007 |
Nivel de acceso: | acceso abierto |
Materia: | Educación, comunicación, medios, tecnología digital Education, Communication, Media, Digital technologies. |
Sumario: | The autor starts from analyz.ing the borders of formal, non formal and informal education, which are broadening to a planetary leve! due to the media culture and digital technologies.He proposes to integrare these big learning spheres through the development of crucial pedagogic experiences which involve teachers, apprentices and other community members experiencing practices based on methodologies and concepts that mark deeply each participant, and thus broadens the borders of learning. |
---|
Nota importante:
La información contenida en este registro es de entera responsabilidad de la institución que gestiona el repositorio institucional donde esta contenido este documento o set de datos. El CONCYTEC no se hace responsable por los contenidos (publicaciones y/o datos) accesibles a través del Repositorio Nacional Digital de Ciencia, Tecnología e Innovación de Acceso Abierto (ALICIA).
La información contenida en este registro es de entera responsabilidad de la institución que gestiona el repositorio institucional donde esta contenido este documento o set de datos. El CONCYTEC no se hace responsable por los contenidos (publicaciones y/o datos) accesibles a través del Repositorio Nacional Digital de Ciencia, Tecnología e Innovación de Acceso Abierto (ALICIA).