Convergence and prospective of teleducation
Descripción del Articulo
We accept and we are affected by the global impact of Media convergence which obliges our country's adminisrration that is ro say, economic, political, cultural and fam ily institutions ro work in a cybernetic environmenr, informatics and radiotelevision, thi...
Autor: | |
---|---|
Formato: | artículo |
Fecha de Publicación: | 2007 |
Institución: | Universidad Femenina del Sagrado Corazón |
Repositorio: | Revistas - Universidad Femenina del Sagrado Corazón |
Lenguaje: | español |
OAI Identifier: | oai:ojs.revistas.unife.edu.pe:article/1991 |
Enlace del recurso: | https://revistas.unife.edu.pe/index.php/comunife/article/view/1991 |
Nivel de acceso: | acceso abierto |
Materia: | Medios de comunicación convergentes, teleducación, sociedad desigual, diagnósticos, rediseños curriculares formales Media convergence, Teleducation, Uneven sociery, Diagnoses, Forr Curricular Redesign. |
Sumario: | We accept and we are affected by the global impact of Media convergence which obliges our country's adminisrration that is ro say, economic, political, cultural and fam ily institutions ro work in a cybernetic environmenr, informatics and radiotelevision, this creating a "computerized". On the other hand, this phenomenon is not completely done. There's a critical moment and a process which are not enjoyed by sorne sector yet and require an organic attention policy in the education sector. We are referring to distance educati. We have people who maintain their cultura links within their formal acader needs and seek to be competent and interactive. To renew strategies in an une sociery that counts on a lot of resources (arts, language, foods, dwellings, drin projecrs, etc.) and to develop the necessary diagnoses and adapt them to curn demands by redesigning our realities with the help of education and Media. |
---|
Nota importante:
La información contenida en este registro es de entera responsabilidad de la institución que gestiona el repositorio institucional donde esta contenido este documento o set de datos. El CONCYTEC no se hace responsable por los contenidos (publicaciones y/o datos) accesibles a través del Repositorio Nacional Digital de Ciencia, Tecnología e Innovación de Acceso Abierto (ALICIA).
La información contenida en este registro es de entera responsabilidad de la institución que gestiona el repositorio institucional donde esta contenido este documento o set de datos. El CONCYTEC no se hace responsable por los contenidos (publicaciones y/o datos) accesibles a través del Repositorio Nacional Digital de Ciencia, Tecnología e Innovación de Acceso Abierto (ALICIA).