Intervention program the cutting: healing souls
Descripción del Articulo
This article proposes an intervention program and describes the addressing of the students who practice“Cutting”, what the parents’ roles and participation are and how this influences in its prevention. Furthermore,it includes activities that strengthen the skills, qualities&nb...
Autores: | , , , |
---|---|
Formato: | artículo |
Fecha de Publicación: | 2019 |
Institución: | Universidad Femenina del Sagrado Corazón |
Repositorio: | Revistas - Universidad Femenina del Sagrado Corazón |
Lenguaje: | español |
OAI Identifier: | oai:revistas.unife.edu.pe:article/2046 |
Enlace del recurso: | https://revistas.unife.edu.pe/index.php/educacion/article/view/2046 |
Nivel de acceso: | acceso abierto |
Materia: | Cutting, prevención, abordaje, padres de familia y estudiantes Cutting, prevention, addressing, parents and students |
Sumario: | This article proposes an intervention program and describes the addressing of the students who practice“Cutting”, what the parents’ roles and participation are and how this influences in its prevention. Furthermore,it includes activities that strengthen the skills, qualities and abilities in affected and non-affected students thatinvolve different subjects at school. |
---|
Nota importante:
La información contenida en este registro es de entera responsabilidad de la institución que gestiona el repositorio institucional donde esta contenido este documento o set de datos. El CONCYTEC no se hace responsable por los contenidos (publicaciones y/o datos) accesibles a través del Repositorio Nacional Digital de Ciencia, Tecnología e Innovación de Acceso Abierto (ALICIA).
La información contenida en este registro es de entera responsabilidad de la institución que gestiona el repositorio institucional donde esta contenido este documento o set de datos. El CONCYTEC no se hace responsable por los contenidos (publicaciones y/o datos) accesibles a través del Repositorio Nacional Digital de Ciencia, Tecnología e Innovación de Acceso Abierto (ALICIA).