School, gender and ideological incest
Descripción del Articulo
Among the effects that the current pandemic cycle seems to be having on the national public education agenda is that it has eclipsed the debate on comprehensive sexuality education (CSE). This synthesizes like few others the sensitive relationship between religion and politics in a genuinely religio...
Autor: | |
---|---|
Formato: | artículo |
Fecha de Publicación: | 2021 |
Institución: | Universidad de Huánuco |
Repositorio: | Revistas - Universidad de Huánuco |
Lenguaje: | español |
OAI Identifier: | oai:ojs2.localhost:article/43 |
Enlace del recurso: | http://revistas.udh.edu.pe/index.php/udh/article/view/356e |
Nivel de acceso: | acceso abierto |
Materia: | Escuela, género e incesto ideológico incesto ideológico School ideological incest Escola |
Sumario: | Among the effects that the current pandemic cycle seems to be having on the national public education agenda is that it has eclipsed the debate on comprehensive sexuality education (CSE). This synthesizes like few others the sensitive relationship between religion and politics in a genuinely religious country like Peru (Romero, 2016) but also expresses the impulse of certain sectors of civil society to deepen a process of secularization of the State that institutionalizes the advances in rights and freedoms of the different minority groups in our society. |
---|
Nota importante:
La información contenida en este registro es de entera responsabilidad de la institución que gestiona el repositorio institucional donde esta contenido este documento o set de datos. El CONCYTEC no se hace responsable por los contenidos (publicaciones y/o datos) accesibles a través del Repositorio Nacional Digital de Ciencia, Tecnología e Innovación de Acceso Abierto (ALICIA).
La información contenida en este registro es de entera responsabilidad de la institución que gestiona el repositorio institucional donde esta contenido este documento o set de datos. El CONCYTEC no se hace responsable por los contenidos (publicaciones y/o datos) accesibles a través del Repositorio Nacional Digital de Ciencia, Tecnología e Innovación de Acceso Abierto (ALICIA).