Continuity as advertising value
Descripción del Articulo
The present paper introduces the concept and convenience of managing brand advertising as a continuum over time, presenting this practice as a value or equity due to its direct relationship with the salience and familiarity levels the brand acquires as a consequence. The advertising continuum as equ...
Autor: | |
---|---|
Formato: | artículo |
Fecha de Publicación: | 2022 |
Institución: | Universidad de Piura |
Repositorio: | Revista de Comunicación |
Lenguaje: | español |
OAI Identifier: | oai:revistas.udep.edu.pe:article/2891 |
Enlace del recurso: | https://revistadecomunicacion.com/article/view/2891 |
Nivel de acceso: | acceso abierto |
Materia: | valor publicitario continuidad Continuity advertising value |
Sumario: | The present paper introduces the concept and convenience of managing brand advertising as a continuum over time, presenting this practice as a value or equity due to its direct relationship with the salience and familiarity levels the brand acquires as a consequence. The advertising continuum as equity is framed in researcher's A.S.C. Ehrenberg view on how advertising works, a view which it's core aspects are stated in the paper's first section. |
---|
Nota importante:
La información contenida en este registro es de entera responsabilidad de la institución que gestiona el repositorio institucional donde esta contenido este documento o set de datos. El CONCYTEC no se hace responsable por los contenidos (publicaciones y/o datos) accesibles a través del Repositorio Nacional Digital de Ciencia, Tecnología e Innovación de Acceso Abierto (ALICIA).
La información contenida en este registro es de entera responsabilidad de la institución que gestiona el repositorio institucional donde esta contenido este documento o set de datos. El CONCYTEC no se hace responsable por los contenidos (publicaciones y/o datos) accesibles a través del Repositorio Nacional Digital de Ciencia, Tecnología e Innovación de Acceso Abierto (ALICIA).