Political communication in the world of marketing and internet. Frames, stories, and language games
Descripción del Articulo
The author gives an overview of the political communication’s most important elements, which begins with an epistemological status’s reflection and their field’s identity. He goes on with the relationship between political communication and marketing –understood as the bureaucratic sophistry’s shape...
Autor: | |
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Formato: | artículo |
Fecha de Publicación: | 2022 |
Institución: | Universidad de Piura |
Repositorio: | Revista de Comunicación |
Lenguaje: | español |
OAI Identifier: | oai:revistas.udep.edu.pe:article/2773 |
Enlace del recurso: | https://revistadecomunicacion.com/article/view/2773 |
Nivel de acceso: | acceso abierto |
Materia: | comunicación política marketing político encuadres relatos juegos de lenguaje Internet political communication political marketing framing storytelling language games |
Sumario: | The author gives an overview of the political communication’s most important elements, which begins with an epistemological status’s reflection and their field’s identity. He goes on with the relationship between political communication and marketing –understood as the bureaucratic sophistry’s shape, in the frame of Max Weber’s ideal types-, and analyses the frames, the stories and the game language’s relevance. He also examines the Internet’s emergence, an historic new wich acts on the two political communication dimensions: the democracy agonistic and the social tie. Brief conclusions close the article |
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Nota importante:
La información contenida en este registro es de entera responsabilidad de la institución que gestiona el repositorio institucional donde esta contenido este documento o set de datos. El CONCYTEC no se hace responsable por los contenidos (publicaciones y/o datos) accesibles a través del Repositorio Nacional Digital de Ciencia, Tecnología e Innovación de Acceso Abierto (ALICIA).
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