Comprehensive and transformative learning in school evaluation

Descripción del Articulo

This article new concepts are proposed assessment from the perspective of the proposals " Education, School Education and Transformative -EEPT- new evaluation objectives are formulated in the areas of conceptual, procedural, cognitive and behavioral domains, accompanied 10 principles that facil...

Descripción completa

Detalles Bibliográficos
Autor: Iafrancesco Villegas, Giovanni
Formato: artículo
Fecha de Publicación:2017
Institución:Universidad César Vallejo
Repositorio:Revistas - Universidad César Vallejo
Lenguaje:español
OAI Identifier:oai:oai.revistas.ucv.edu.pe:article/407
Enlace del recurso:http://revistas.ucv.edu.pe/index.php/eduser/article/view/407
Nivel de acceso:acceso abierto
Materia:Evaluación
Objetivo
Transformación
Evaluation
Objective
Transformation
Descripción
Sumario:This article new concepts are proposed assessment from the perspective of the proposals " Education, School Education and Transformative -EEPT- new evaluation objectives are formulated in the areas of conceptual, procedural, cognitive and behavioral domains, accompanied 10 principles that facilitate characterize the proposal and recommended evaluative and describe new approaches, types and models of comprehensive evaluation and learning.
Nota importante:
La información contenida en este registro es de entera responsabilidad de la institución que gestiona el repositorio institucional donde esta contenido este documento o set de datos. El CONCYTEC no se hace responsable por los contenidos (publicaciones y/o datos) accesibles a través del Repositorio Nacional Digital de Ciencia, Tecnología e Innovación de Acceso Abierto (ALICIA).