Renewing curricula of teacher training: a challenge in the context of the Chilean education reform
Descripción del Articulo
The curriculum framework and the necessary elements for teacher training and its implications for the development of skills and attitudes in a training institution Chilena described. A curriculum model adapted to a population with requirements consistent with the social context in which these teache...
Autores: | , , , |
---|---|
Formato: | artículo |
Fecha de Publicación: | 2016 |
Institución: | Universidad César Vallejo |
Repositorio: | Revistas - Universidad César Vallejo |
Lenguaje: | español |
OAI Identifier: | oai:oai.revistas.ucv.edu.pe:article/410 |
Enlace del recurso: | http://revistas.ucv.edu.pe/index.php/eduser/article/view/410 |
Nivel de acceso: | acceso abierto |
Materia: | Renovación Currículo Formación Acreditación Renewal Curriculum Training Accreditation |
Sumario: | The curriculum framework and the necessary elements for teacher training and its implications for the development of skills and attitudes in a training institution Chilena described. A curriculum model adapted to a population with requirements consistent with the social context in which these teachers will perform arises. |
---|
Nota importante:
La información contenida en este registro es de entera responsabilidad de la institución que gestiona el repositorio institucional donde esta contenido este documento o set de datos. El CONCYTEC no se hace responsable por los contenidos (publicaciones y/o datos) accesibles a través del Repositorio Nacional Digital de Ciencia, Tecnología e Innovación de Acceso Abierto (ALICIA).
La información contenida en este registro es de entera responsabilidad de la institución que gestiona el repositorio institucional donde esta contenido este documento o set de datos. El CONCYTEC no se hace responsable por los contenidos (publicaciones y/o datos) accesibles a través del Repositorio Nacional Digital de Ciencia, Tecnología e Innovación de Acceso Abierto (ALICIA).