Subjective experiences about virtual classes in Peruvian university students in times of COVID 19
Descripción del Articulo
The present research is of a qualitative nature that aims to know the perception of the experience of receiving virtual classes in Peruvian university students, semi-structured interviews were carried out with a group of university students, whose ages range between 18 to 40 years old. of diverse ec...
| Autores: | , , , , , , , , , , , , , |
|---|---|
| Formato: | artículo |
| Fecha de Publicación: | 2022 |
| Institución: | Universidad César Vallejo |
| Repositorio: | Revistas - Universidad César Vallejo |
| Lenguaje: | español |
| OAI Identifier: | oai:oai.revistas.ucv.edu.pe:article/2116 |
| Enlace del recurso: | http://revistas.ucv.edu.pe/index.php/psiquemag/article/view/2116 |
| Nivel de acceso: | acceso abierto |
| Materia: | clases virtuales jóvenes experiencia subjetiva Virtual classes young people experience |
| Sumario: | The present research is of a qualitative nature that aims to know the perception of the experience of receiving virtual classes in Peruvian university students, semi-structured interviews were carried out with a group of university students, whose ages range between 18 to 40 years old. of diverse economic and cultural levels. |
|---|
Nota importante:
La información contenida en este registro es de entera responsabilidad de la institución que gestiona el repositorio institucional donde esta contenido este documento o set de datos. El CONCYTEC no se hace responsable por los contenidos (publicaciones y/o datos) accesibles a través del Repositorio Nacional Digital de Ciencia, Tecnología e Innovación de Acceso Abierto (ALICIA).
La información contenida en este registro es de entera responsabilidad de la institución que gestiona el repositorio institucional donde esta contenido este documento o set de datos. El CONCYTEC no se hace responsable por los contenidos (publicaciones y/o datos) accesibles a través del Repositorio Nacional Digital de Ciencia, Tecnología e Innovación de Acceso Abierto (ALICIA).