Comprensión de la acción y de sus resultados

Descripción del Articulo

Using an experimental device that served before to study the notion of quotity, the author analyzed the comprehension of the relationship between action and its results. 51 subjects of 5, 6 and 7 years of age were exposed to 7 experimental situations and performances evidenced the existencie of diff...

Descripción completa

Detalles Bibliográficos
Autor: Lerner Stein, Roberto
Formato: artículo
Fecha de Publicación:1985
Institución:Pontificia Universidad Católica del Perú
Repositorio:Revistas - Pontificia Universidad Católica del Perú
Lenguaje:español
OAI Identifier:oai:ojs.pkp.sfu.ca:article/4506
Enlace del recurso:http://revistas.pucp.edu.pe/index.php/psicologia/article/view/4506
Nivel de acceso:acceso abierto
Descripción
Sumario:Using an experimental device that served before to study the notion of quotity, the author analyzed the comprehension of the relationship between action and its results. 51 subjects of 5, 6 and 7 years of age were exposed to 7 experimental situations and performances evidenced the existencie of different developmental lines.
Nota importante:
La información contenida en este registro es de entera responsabilidad de la institución que gestiona el repositorio institucional donde esta contenido este documento o set de datos. El CONCYTEC no se hace responsable por los contenidos (publicaciones y/o datos) accesibles a través del Repositorio Nacional Digital de Ciencia, Tecnología e Innovación de Acceso Abierto (ALICIA).