Learning and IT Platforms in Postgraduate Programs, EVA: A proposal for learning
Descripción del Articulo
The use of Information Technology in higher education and especially in postgraduate programs and specializations, has implied a series of significant changes in the teaching-learning process, within these changes the creation of the so-called “Virtual Environments” can be highlighted of Learning” o...
| Autor: | |
|---|---|
| Formato: | artículo |
| Fecha de Publicación: | 2020 |
| Institución: | Escuela de Posgrado Newman |
| Repositorio: | Revistas - Escuela de Posgrado Newman |
| Lenguaje: | español |
| OAI Identifier: | oai:ojs.pkp.sfu.ca:article/175 |
| Enlace del recurso: | https://journals.epnewman.edu.pe/index.php/IBJ/article/view/175 |
| Nivel de acceso: | acceso abierto |
| Sumario: | The use of Information Technology in higher education and especially in postgraduate programs and specializations, has implied a series of significant changes in the teaching-learning process, within these changes the creation of the so-called “Virtual Environments” can be highlighted of Learning” or EVA, which give the possibility of breaking the barriers of space and time that exist in traditional education and allow an open interaction to the dynamics of the educational world. This article seeks to analyze whether VAS is a methodology that adds value to students, teachers and educational institutions. |
|---|
Nota importante:
La información contenida en este registro es de entera responsabilidad de la institución que gestiona el repositorio institucional donde esta contenido este documento o set de datos. El CONCYTEC no se hace responsable por los contenidos (publicaciones y/o datos) accesibles a través del Repositorio Nacional Digital de Ciencia, Tecnología e Innovación de Acceso Abierto (ALICIA).
La información contenida en este registro es de entera responsabilidad de la institución que gestiona el repositorio institucional donde esta contenido este documento o set de datos. El CONCYTEC no se hace responsable por los contenidos (publicaciones y/o datos) accesibles a través del Repositorio Nacional Digital de Ciencia, Tecnología e Innovación de Acceso Abierto (ALICIA).